NoPain Sportswear - Suomalainen premium-urheiluvaatebrändi

NoPainin tarina sai alkunsa vuonna 2014. Huomasimme, että markkinoilla on tilaa kokonaan uudentyyppiselle premium-urheilubrändille, joka on rohkea ja innovatiivinen. Brändille, jonka tavoitteena on luoda uusia trendejä seuraamatta tai kopioimatta ketään. 

Tänä päivänä NoPain Sportswear on nopeasti kansainvälistyvä aktiivisten ihmisten lifestyle-brändi. Missiomme on opastaa, motivoida ja auttaa ihmisiä ymmärtämään kestävää kehitystä ja toimimaan vastuullisemmin. Meitä edelleen ajaa eteenpäin intohimo brändimme ja huipputason urheilutuotteiden kehittämiseen – kestävällä tavalla. Sijoittamalla laadukkaisiin tuotteisiimme olet osa suurta, globaalia NoPain – perhettä!

Perustaja

-Brand Old Man-

Olemme suomalainen Premium lifestyle brändi, jonka toiminta tunnetaan seuraavista kulmakivistä:

Laatu

Ostamalla NoPain-tuotteen saat pitkäikäisen, premium laatuisen urheilutuotteen. NoPain-tuotteiden suunnittelu, materiaalivalinnat ja laaduntarkkailu toteutetaan meidän toimestamme kotimassa. Jokainen tuote testataan ennen markkinoille lanseeraamista. Laaduntarkkailussa jokainen tuote tarkastetaan meidän toimestamme aina ennen asiakkaalle lähettämistä.

NoPain-tuotteiden materiaalivalinnoissa kiinnitämme huomiota kestävyyteen, istuvuuteen sekä kankaiden käyttömukavuuteen.

Asiakaspalvelu

Premium asiakaspalvelumme on meille ykkösasia. Voit ottaa meihin henkilökohtaisesti yhteyttä kaikissa tuotteisiin sekä toimintaamme liittyvissä kysymyksissä tai ongelmatilanteissa. Toimitamme kaikki lähetykset nopeasti ja turvallisesti suoraan ilman välikäsiä. Tällä voimme varmistaa tuotteiden laadun sekä toimitusvarmuuden.

Vastuullisuus

Huomioimme eettisyyden ja ekologisuuden kokonaisvaltaisesti yhtiömme toiminnassa konkreettisina tekoina.
Valmistamme tuotteitamme vain vastuullisissa ja luotettavissa tehtaissa, joiden toimintaa me itse valvomme.

Meille on ensiarvoisen tärkeää, että tuotantomme koko arvoketju toimii niin vastuullisesti kuin mahdollista. Yrityksemme on mm. kaikkien valmistusketjunsa pakkausmateriaalien osalta 100 % hiilineutraali. Voimmekin ylpeänä todeta, että olemme tältä osin oman alamme edelläkävijäyritys.

Ostamalla NoPain-urheiluvarusteen tuet 100% suomalaista yhtiötä sekä suomalaista työtä.

Our history

  • 2014
    NoPain brändi sai alkunsa vuonna 2014. Tällöin meille esiteltiin liikeideaa, jonka työnimenä oli NoPain. Tästä ideasta jäi elämään vain nimi, ja huikea tarinamme sai alkunsa...
  • 2015
    Vuonna 2015 NoPain alkoi hahmottua. Yhtiömme aloitti tuotesuunnittelun ja tuotekehittämisen. Ensimmäinen liikeideamme oli rakentaa maailman "makein" kinesio- sekä urheiluteippibrändi.
  • 2016
    Vuonna 2016 NoPain - tuoteperhe alkoi laajentua, ja pian huomasimme, että markkinoilla on tilaa kokonaan uudenlaiselle vaatebrändille. Ympärillämme alkoi myös kasaantua joukko urheilijoita, joista olemme edelleenkin äärimmäisen ylpeitä.
  • 2017
    Mirko Lahti, NoPain brand ambassadeur, voittaa alamäkiluistelun nuorten maailmanmestaruuden. NoPain.fi verkkokauppa avataan samana päivänä kuin Suomi täyttää 100 vuotta!
  • 2018
    Suomen täyttäessä 101 vuotta juhlitaan myös NoPain urheilubrändin yksivuotista taivalta! Jälleenmyyjiemme ja tyytyväisten asiakkaiden määrä jatkaa kasvuaan.
  • 2019
    Vuosi 2019 oli NoPain-brändille vahvan kasvun vuosi. Vuonna 2019 oli mahtava huomata, että NoPain merkitsi asiakkaillemme huippulaadukkaita tuotteita sekä erinomaista asiakaspalvelua.
  • 2020
    Vuosi 2020 oli varmasti meille kaikille erittäin haastava. Haastavista ajoista huolimatta solmimme huikean määrän yhteistyösopimuksia uusien CrossFit-boxien, kuntosalien sekä jälleenmyyjien kanssa. Vuoden 2020 lopulla avasimme maailman ensimmäisen NoPain premium brand storen!
  • 2021
    NoPainista on kasvanut premium lifestyle brändi. Toteutimme täydellisen NoPain 2.0 brändiuudistuksen, ja huikea tarinamme jatkuu...