Missiomme on valmistaa huippulaadukkaita, ekologisesti ja eettisesti valmistettuja sekä kestäviä tuotteita.

NoPain – Stay in the Game lähti liikkeelle vuonna 2014. NoPain brändin takana on kaksi Pohjois-Karjalaista kaverusta, jotka elävät ja toteuttavat unelmaansa – kehittävät omaa premium-urheilubrändiään.

Me suunnittelemme, maahantuomme, valokuvaamme, ja pakkaamme käsin sekä lähetämme itse kaikki NoPain-tuotteet. Koko toimintaamme ohjaa missiomme, olla urheiluvaatteiden premium-brändi, joka tulee näkyä niin tuotteissammekin kuin toiminnassa. Me seisomme myös yrityksemme arvojen, kuten eettisyyden ja ekologisuuden, takana. Meitä ajaa eteenpäin intohimo itsensä ja huipputason urheilutuotteen kehittämiseen – kestävällä tavalla. NoPain valmistaa tuotteensa pienissä perheyhtiöissä, joiden työolot ja turvallisuuden olemme itse tarkastaneet henkilökohtaisesti. Emme hyväksy lapsityövoiman käyttöä, myrkyllisiä kemikaaleja tai huonoja työoloja missään tuotteemme valmistusvaiheessa.

Brändilupauksemme on, että tuotteemme ovat teknisesti ja laadullisesti sekä alkuperältään niin korkealla tasolla kuin me itse, brändilähettiläämme ja asiakkaamme vaativat. Olemme ylpeitä tuotteistamme mutta ennen kaikkea olemme ylpeitä jokaisesta asiakkaastamme, joka ostamalla tuotteemme tulee osaksi suurta globaalia NoPain – perhettä!

NoPain tuotteiden suosion kolme suurinta kulmakiveä ovat:

1. TUOTTEIDEN LAATU

Ostamalla NoPain-tuotteen saat pitkäikäisen, premium laadun urheilutuotteen. NoPain-tuotteiden suunnittelu, materiaalivalinnat ja laaduntarkkailu toteutetaan Suomessa. Kaikki tuotteet testataan ennen lanseeraamista brändilähettiläidemme toimesta.

NoPain-tuotteiden materiaalivalinnoissa kiinnitämme erityisesti huomiota tuotteen seuraaviin ominaisuuksiin: kestävyyteen, istuvuuteen sekä käyttömukavuuteen.

2. EETTISYYS

Valmistusketjumme tulee olla läpinäkyvä. Tämän mahdollistaa vain toimintamallimme, jossa vierailemme itse säännöllisesti tehtaillamme. Vain näin voimme varmistaa missä ja millaisissa oloissa tuotteemme valmistetaan.

NoPain-tuotteet kestävät vertailun huomattavasti kalliimpiin kilpailijoihin.

3. EKOLOGISUUS

Yksi liiketoimintamme tärkeistä arvovalinnoista on alusta saakka ollut ekologisuus.

Me valmistamme ja myymme tuotteita, joissa vastuullisuus ja luonto on otettu huomioon. Kaikki tuotteemme ovat valmistettu vain vastuullisissa ja luotettavissa tehtaissa, joiden toimintaa me itse valvomme.

Lue lisää ekologisuudestamme tältä sivulta.

NoPain Story

  • 2014
    NoPain brändin rakentaminen sain alkunsa vuonna 2014. Tällöin nykyisille omistajille esiteltiin liikeideaa, jonka työnimenä oli NoPain. Tästä ideasta jäi elämään vain nimi ja slogan, josta koko huikea tarina sai alkunsa…
  • 2015
    Vuonna 2015 NoPain - Stay in the Game alkoi hahmottua. Yhtiö otti yhteyttä Sonia Grönroosiin, Ensimmäiseen NoPain-brändilähettilääseen. Sonian kautta meille alkoi kirkastua idea brändilähettiläistä. Yrityksen toimintaa on ohjannut alusta alkaen vahva näkemys siitä, kuinka brändin ja urheilijoiden yhteistyö voi toimia totuttua paremmin. Tapamme on toimia tiiviin perheen lailla, toinen toisiamme kannustaen ja tukien. Tämän ideologian pohjalta perustetaan vuonna 2016 NoPain brändilähettiläät; ryhmä lahjakkaita urheilijoita, jotka edustavat samoja arvoja kuin yrityksemme eivätkä koskaan anna periksi!
  • 2016
    Vuoden 2016 aikana NoPain - tuoteperhe, eri lajien kirjo sekä brändilähettiläiden jäsenmäärä kasvaa lähes nykyisiin mittoihinsa. Meille on tärkeää, että luomme omat mallimme ja tekniset detaljimme itse kopioimatta muita. Ympärillemme on kasaantunut joukko urheilijoita, josta olemme äärimmäisen ylpeitä.
  • 2017
    Mirko Lahti, NoPain brand ambassadeur, voittaa alamäkiluistelun nuorten maailmanmestaruuden. Urheilijamme kokevat kovia vastoinkäymisiä sekä jatkavat voitosta voittoon. Kuin esimakuna kaikesta tästä, globaali nopain.fi verkkokauppa avataan yleisölle kuin enteenä tulevasta, samana päivänä kuin Suomi täyttää 100 vuotta!
  • 2018
    Suomen täyttäessä 101 vuotta juhlitaan myös NoPain urheilubrändin yksivuotista taivalta!. Jälleenmyyjiemme ja tyytyväisten asiakkaiden määrä jatkaa kasvuaan. Olemme entistä näkyvämmin mukana eri tapahtumissa joissa voimme tavata asiakkaita ja saada myös suoraan palautetta tuotteistamme. Iloksemme voimme huomata että asiakkaidemme huikea palaute luo meille uskoa entisestään tulevaan.
  • 2019
    Vuosi 2019 oli NoPain-brändille vahvan kasvun vuosi. Vuonna 2019 oli mahtava huomata, että vanhat asiakkaamme palasivat ostoksille yhä uudestaan - varma merkki laadukkaista tuotteista ja hyvästä palvelusta! Jälleenmyyjäverkostomme jatkoi huikeaa kasvuaan niin kotimaassa kuin ulkomailla. Olimme mukana useissa tapahtumissa, joissa huomasimme että CrossFit-harrastajat ovat ottaneet NoPain-brändin omakseen. Vuoden lopulla tuotevalikoimamme laajeni useilla kysytyillä tuotteilla. Uudistimme myös koko verkkokauppamme entistäkin paremmaksi.
  • 2020
    Huikea tarinamme jatkuu...

Arvot

Toiminta-ajatuksemme on kehittynyt noudattaen aina samoja, meille tärkeitä arvoja:

Tasa-arvo ja suvaitsevaisuus

Me kaikki olemme tasa-arvoisia, ihonväristämme tai taustoistamme riippumatta. Me emme arvostele tai tuomitse ketään hänen taustojensa tai lähtökohtiensa takia.

 

Kunnioitus ja rehellisyys

Kunnioitus on arvo jota ei anneta – se tulee ansaita. Myös yritysten teot puhuvat puolestaan. Pyrimme aina siihen, että toimintamme on mahdollisimman läpinäkyvää. Myös me kuten kaikki muutkin teemme virheitä. Oleellisinta on virheiden myöntäminen ja niistä oppiminen.

 

Eettisyys ja ekologisuus

Toimimme alalla, jossa esiintyy valitettavan paljon vastuutonta toimintaa. NoPain selvittää kaikkien tuotteita valmistavien tehtaiden työolot ja ympäristöarvot. Emme valmista tuotteita maissa, jossa emme itse pysty ottamaan riittävästi selvää ympäristö- ja työoloista. Meille on tärkeää, että valmistamamme tuotteet kestävät mahdollisimman pitkään ja ovat näin myös mahdollisimman ekologisia.

Panostamme laatuun sekä myrkyttömiin ja mahdollisimman ekologisiin materiaaleihin. Otamme ekologisuuden ja kestävän kehityksen mahdollisimman hyvin huomioon myös logistiikassa – on ensiarvoisen tärkeää, että tuotantomme koko arvoketju toimii niin ekologisesti ja läpinäkyvästi kuin mahdollista.

Ostamalla NoPain-urheiluvarusteen tuet 100% suomalaista yhtiötä sekä suomalaista työtä.