NoPain - Stay in the Game

Tämä on meidän tarinamme.

NoPain – Stay in the Game lähti liikkeelle vuonna 2014. NoPain on kaksi Pohjois-Karjalaista kaverusta jotka elävät ja toteuttavat unelmaansa – omaa urheilubrändiään.

Me itse suunnittelemme, valmistutamme, maahantuomme, valokuvaamme, pyöritämme verkkokaupan ja pakkaamme sekä lähetämme itse kaikki NoPain-tuotteet.

Me seisomme myös arvojemme, kuten eettisyyden ja ekologisuuden, takana. 

Meitä ajaa eteenpäin intohimo itsensä ja huipputason urheilutuotteen kehittämiseen – kestävällä tavalla.

MIELESTÄMME URHEILU ON KAIKKIEN OIKEUS – myös tulevien sukupolvien. Missiomme on valmistaa hinta/laatusuhteeltaan huippulaadukkaita, ekologisesti valmistettuja ja kestäviä tuotteita.

NoPain valmistaa tuotteensa pienissä perheyhtiöissä, joiden työolot ja turvallisuuden olemme tarkastaneet henkilökohtaisesti. Emme hyväksy lapsityövoiman käyttöä, myrkyllisiä kemikaaleja tai huonoja työoloja missään tuotteemme valmistusvaiheessa.

Brändilupauksemme on että tuotteemme ovat teknisesti ja laadullisesti sekä alkuperältään niin korkealla tasolla kuin me itse, brändilähettiläämme ja asiakkaamme vaativat. Olemme ylpeitä tuotteistamme mutta ennen kaikkea olemme ylpeitä jokaisesta asiakkaastamme, joka ostamalla tuotteemme tulee osaksi suurta globaalia NoPain – perhettä! 

 

NoPain tuotteiden suosio perustuu:

1. TUOTTEIDEN LAATUUN

Ostamalla NoPain-tuotteen saat huippulaadukkaan ja pitkäikäisen urheiluvarusteen. NoPain tuotteiden suunnittelu, materiaalivalinnat ja laaduntarkkailu toteutetaan Suomessa. Kaikki tuotteet testataan ennen lanseeraamista brändilähettiläidemme toimesta, joten voit olla varma että käytössäsi on samaa huippulaatua kuin brändilähettiläillä.

NoPain-tuotteiden materiaalivalinnoissa kiinnitämme erityisesti huomiota kestävyyden lisäksi istuvuuteen ja käyttömukavuuteen.

2. HINTA / LAATU-SUHTEESEEN

NoPain on hinta/laatusuhteeltaan yksi markkinoiden parhaista brändeistä. Tämän mahdollistaa toimintamallimme, jossa me suunnittelemme, maahantuomme ja hoidamme tuotteiden jakelun ilman turhia välikäsiä.

NoPain-tuotteet kestävät vertailun huomattavasti kalliimpiin kilpailijoihin.

3. EKOLOGISUUTEEN

Kannamme vastuun ympäristöstä. Kaikki NoPain-kinesiotuotteet ovat lateksivapaita, eikä niissä ole käytetty myrkyllisiä liima-aineita.

Käytämme tuotteissa mahdollisimman vähän puuvillaa sekä kierrätämme kaikki pakkausmateriaalit. 

Myös tuotteiden kestävyys ja huippulaatu tarkoittaa ekologisuutta – ostamalla huippulaadukkaan NoPain tuotteen saat kestävän urheilutekstiilin vuosikausiksi.

Kannustamme asiakkaita ostamaan huippulaadukkaan NoPain tuotteen josta on käyttäjälleen iloa vuosiksi eteenpäin.

NOPAIN STORY

  • 2014
    NoPain brändin rakentaminen sain alkunsa vuonna 2014. Tällöin nykyisille omistajille esiteltiin liikeideaa, jonka työnimenä oli NoPain. Tästä ideasta jäi elämään vain nimi ja slogan, josta koko huikea tarina sai alkunsa…
  • 2015
    Vuonna 2015 NoPain - Stay in the Game alkoi hahmottua. Yhtiö otti yhteyttä Sonia Grönroosiin, Ensimmäiseen NoPain-brändilähettilääseen. Sonian kautta meille alkoi kirkastua idea brändilähettiläistä. Yrityksen toimintaa on ohjannut alusta alkaen vahva näkemys siitä, kuinka brändin ja urheilijoiden yhteistyö voi toimia totuttua paremmin. Tapamme on toimia tiiviin perheen lailla, toinen toisiamme kannustaen ja tukien. Tämän ideologian pohjalta perustetaan vuonna 2016 NoPain brändilähettiläät; ryhmä lahjakkaita urheilijoita, jotka edustavat samoja arvoja kuin yrityksemme eivätkä koskaan anna periksi!
  • 2016
    Vuoden 2016 aikana NoPain - tuoteperhe, eri lajien kirjo sekä brändilähettiläiden jäsenmäärä kasvaa lähes nykyisiin mittoihinsa. Meille on tärkeää, että luomme omat mallimme ja tekniset detaljimme itse kopioimatta muita. Ympärillemme on kasaantunut joukko urheilijoita, josta olemme äärimmäisen ylpeitä.
  • 2017
    Mirko Lahti, NoPain brand ambassadeur, voittaa alamäkiluistelun nuorten maailmanmestaruuden. Urheilijamme kokevat kovia vastoinkäymisiä sekä jatkavat voitosta voittoon. Kuin esimakuna kaikesta tästä, globaali nopain.fi verkkokauppa avataan yleisölle kuin enteenä tulevasta, samana päivänä kuin Suomi täyttää 100 vuotta!
  • 2018
    Suomen täyttäessä 101 vuotta juhlitaan myös NoPain urheilubrändin yksivuotista taivalta!. Jälleenmyyjiemme ja tyytyväisten asiakkaiden määrä jatkaa kasvuaan. Olemme entistä näkyvämmin mukana eri tapahtumissa joissa voimme tavata asiakkaita ja saada myös suoraan palautetta tuotteistamme. Iloksemme voimme huomata että asiakkaidemme huikea palaute luo meille uskoa entisestään tulevaan.
  • 2019
    Huikea tarinamme jatkuu...

Arvot

Toiminta-ajatuksemme on kehittynyt noudattaen aina samoja, meille tärkeitä arvoja:

Tasa-arvo ja suvaitsevaisuus

Me kaikki olemme tasa-arvoisia, ihonväristämme tai taustoistamme riippumatta. Me emme arvostele tai tuomitse ketään hänen taustojensa tai lähtökohtiensa takia.

Kunnioitus ja rehellisyys

Kunnioitus on arvo jota ei anneta – se tulee ansaita. Myös yritysten teot puhuvat puolestaan. Pyrimme aina siihen, että toimintamme on mahdollisimman läpinäkyvää. Myös me kuten kaikki muutkin teemme virheitä. Oleellisinta on virheiden myöntäminen ja niistä oppiminen.

Eettisyys ja ekologisuus

Toimimme alalla, jossa esiintyy valitettavan paljon vastuutonta toimintaa. NoPain selvittää kaikkien tuotteita valmistavien tehtaiden työolot ja ympäristöarvot. Emme valmista tuotteita maissa, jossa emme itse pysty ottamaan riittävästi selvää ympäristö- ja työoloista. Meille on tärkeää, että valmistamamme tuotteet kestävät mahdollisimman pitkään ja ovat näin myös mahdollisimman ekologisia.

Panostamme laatuun sekä myrkyttömiin ja mahdollisimman ekologisiin materiaaleihin. Otamme ekologisuuden ja kestävän kehityksen mahdollisimman hyvin huomioon myös logistiikassa – on ensiarvoisen tärkeää, että tuotantomme koko arvoketju toimii niin ekologisesti ja läpinäkyvästi kuin mahdollista.

Ostamalla NoPain-urheiluvarusteen tuet 100% Suomalaista yhtiötä sekä Suomalaista työtä.

×
×

Cart