Our story

NoPainin tarina sai alkunsa vuonna 2014. Huomasimme, että markkinoilla on tilaa kokonaan uudentyyppiselle premium-urheilubrändille, joka on rohkea ja innovatiivinen. Brändille, jonka tavoitteena on luoda uusia trendejä seuraamatta tai kopioimatta ketään. 

Tänä päivänä NoPain on nopeasti kansainvälistyvä aktiivisten ihmisten lifestyle-brändi. Missiomme on opastaa, motivoida ja auttaa ihmisiä ymmärtämään kestävää kehitystä ja toimimaan vastuullisemmin. Meidän tavoitteemme on myös kannustaa ihmisiä aktiivisempaan elämäntapaan. Meitä edelleen ajaa eteenpäin intohimo brändimme ja huipputason urheilutuotteiden kehittämiseen – kestävällä tavalla.

Olemme brändi, jota seurataan, johon halutaan samaistua ja jonka yhteisöön halutaan kuulua. Liittymällä yhteisöömme olet osa suurta globaalia NoPain – perhettä!

Perustaja

-Brand Old Man-

Our history

  • 2014
    NoPain brändi sai alkunsa vuonna 2014. Tällöin meille esiteltiin liikeideaa, jonka työnimenä oli NoPain. Tästä ideasta jäi elämään vain nimi, ja huikea tarinamme sai alkunsa...
  • 2015
    Vuonna 2015 NoPain alkoi hahmottua. Yhtiömme aloitti tuotesuunnittelun ja tuotekehittämisen. Ensimmäinen liikeideamme oli rakentaa maailman "makein" kinesio- sekä urheiluteippibrändi.
  • 2016
    Vuonna 2016 NoPain - tuoteperhe alkoi laajentua, ja pian huomasimme, että markkinoilla on tilaa kokonaan uudenlaiselle vaatebrändille. Ympärillämme alkoi myös kasaantua joukko urheilijoita, joista olemme edelleenkin äärimmäisen ylpeitä.
  • 2017
    Mirko Lahti, NoPain brand ambassadeur, voittaa alamäkiluistelun nuorten maailmanmestaruuden. NoPain.fi verkkokauppa avataan samana päivänä kuin Suomi täyttää 100 vuotta!
  • 2018
    Suomen täyttäessä 101 vuotta juhlitaan myös NoPain urheilubrändin yksivuotista taivalta! Jälleenmyyjiemme ja tyytyväisten asiakkaiden määrä jatkaa kasvuaan.
  • 2019
    Vuosi 2019 oli NoPain-brändille vahvan kasvun vuosi. Vuonna 2019 oli mahtava huomata, että NoPain merkitsi asiakkaillemme huippulaadukkaita tuotteita sekä erinomaista asiakaspalvelua.
  • 2020
    Vuosi 2020 oli varmasti meille kaikille erittäin haastava. Haastavista ajoista huolimatta solmimme huikean määrän yhteistyösopimuksia uusien CrossFit-boxien, kuntosalien sekä jälleenmyyjien kanssa. Vuoden 2020 lopulla avasimme maailman ensimmäisen NoPain premium brand storen!
  • 2021
    NoPainista on kasvanut premium lifestyle brändi. Toteutimme täydellisen NoPain 2.0 brändiuudistuksen, ja huikea tarinamme jatkuu...

KATSO LISÄÄ: